Zespół Szkół nr 1 w Stolnie

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Witaj na stronie

Zespołu Szkół nr 1 w Stolnie

Zakończenie roku szkolnego

Wydarzenia szkolne23 czerwca po raz ostatni zabrzmiał dzwonek w tym roku szkolnym. Na uroczystym apelu zostały wręczone świadectwa z wyróżnieniem i nagrody w rożnych dziedzinach. Ten dzień był bardzo niezwykły z jeszcze jednego powodu. Nasza pani dyrektor Anna Bogusławska po 15 latach bycia dyrektorem przeszła na zasłużoną emeryturę. Pożegnali ją nauczyciele, pracownicy szkoły, uczniowie, rodzice i przedstawiciele władz. Życzymy dużo zdrowia i zapraszamy do odwiedzania nas.

Wszystkim uczniom, nauczycielom, pracownikom szkoły życzmy by tegoroczne wakacje były ciepłe i radosne. Niech każdy dzień wakacyjnych przygód pozostanie w Waszej pamięci jako dzień, o którym można powiedzieć, że to był dobry dzień. Odpoczywajcie w pełnym słońcu i przy ładnej pogodzie, nabierajcie sił i "ładujcie akumulatory", ale z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.Wszystkim uczniom, nauczycielom i pracownikom życzymy dobrego wypoczynku. Do zobaczenia we wrześniu !!!

Zdjęcia z zakończenia roku szkolnego

/center>

Wycieczki, ogniska, wyjazdy

WycieczkaOstatnie dni nauki szkolnej nasi uczniowie często wykorzystywali na wyjazdy i imprezy klasowe. Poniżej fotorelacja.

Wycieczka do Myślęcinka klasy 0 i 1.

Ognisko klasowe i wycieczka rowerowa klasy 6

Rajd pieszy do Chełmna klasy 5a i b

Wycieczka rowerowa do Chełmna klasy 1 gimnazjum

Zakończenie roku szkolnego

Wydarzenia szkolneZakończenie roku szkolnego rozpocznie się mszą o godz. 10, a następnie ok 10.45 uroczystością na sali gimnastycznej. W tym roku zegnamy naszą dyrektor, panią Annę Bogusławska, która po 15 latach dyrektorowania w naszej szkole przechodzi na emeryturę. Zapraszamy rodziców, dziadków i przyjaciół szkoły na te uroczystość.
Autobus szkolny będzie jechał ok. 2 godziny później niż w normalny dzień szkolny.

Projekty klasy II gimnazjum

14 czerwca uczniowie II gimnazjum pokazali projekty nad którymi pracowali kilka miesięcy. Poniżej fotorelacja i film z tego wydarzenia.

Zwiedzamy Sarnowo

Wycieczka7 czerwca w ramach projektu koła historyczno -turystycznego uczniowie zwiedzali miejscowość Sarnowo. Głownem celem był zabytkowy kościół, o którego historii opowiedziała pani Katarzyna Grzedzicka i ksiądz proboszcz. Piękne widoki mogliśmy podziwiać z góry św. Jana. Wycieczkę zakończyliśmy wspólnym gilem przy świetlicy.

Wszystko o pszczołach

7 czerwca uczniowie klas I-III spotkali się na świetlicy z panem, który opowiedział im o życiu i zwyczajach pszczół. Każdy mógł przymierzyć strój pszczelarza oraz zobaczyć produkty, które produkują pszczoły.

Galeria

Z wizytą w straży pożarnej

2 czerwca uczniowie gimnazjum odwiedzili Powiatową Straż Pożarna w Chełmnie, gdzie zapoznali się z pracą i wyposażeniem straży pożarnej.

Dzień Dziecka

Samorząd uczniowskiTradycyjnie w Dzień Dziecka było wesoło i atrakcyjnie. Rozpoczęło się spotkaniem wszystkich na sali gimnastycznej gdzie wręczono nagrody za zwycięstwa w konkursie językowym i "Mój pierwszy wiersz, moja pierwsza książka". Następnie nasi uczniowie wzięli udział w pokazie sportowym pt. 'Mam talent". Punktualnie o 10 wzięliśmy udział w akcji"Jak nie czytam, jak czytam". Następną atrakcją było oglądanie pokazów z zakresu fizyki i chemii oraz wspólne grillowanie i konsumpcja drożdżówek i lodów

Dzień Matki

ŻyczeniaJest taki jeden, szczególny dzień w roku, w którym nasze Kochane Mamy mają swoje święto. 30 maja uczniowie klasy Vb, I i III gimnazjum uczcili ten dzień w sposób bardzo uroczysty i wyjątkowy. Uroczystość rozpoczęła się częścią artystyczną przygotowaną przez poszczególne klasy. Poezją i piosenką chcieli przekazać to co czują do swoich Mam i jak są im wdzięczni za ich miłość i poświęcenie. Potem były indywidualne życzenia i laurki. Uroczystość zakończyła się wspólnym jedzeniem przepysznych naleśników z truskawkami.

Dzień Matki w przedszkolu i klasie 0

ŻyczeniaTradycyjnie w maju najmłodsi uczniowie zapraszają swoje mamy na obchody ich święta. W tym roku mali artyści zaprezentowali piosenki i wiersze podkreślające dobroć i miłość matki oraz wręczyli własnoręcznie wykonane prezenty.

Wycieczka do Władysławowa

WycieczkaW dniach 22-24 maja 38 naszej szkoły brało udział w wycieczce do Władysławowa. Wśród wielu atrakcji najbardziej podobało się spacery, gry i zabawy na plaży, ale oczywiście był czas na naukę. Obejrzeliśmy pomnik i poznaliśmy historię Westerplatte, zobaczyliśmy klif i molo w Gdyni Orłowie oraz spędziliśmy dużo czasu w Centrum Nauk Eksperyment, gdzie każdy uczeń mógł sam przeprowadzić doświadczenia z wielu dziedzin nauki. Dużą frajdę sprawił pobyt w aquaparku w Redzie, gdzie w towarzystwie rekinów i różnych ryb mogliśmy kąpać się i korzystać z wielu atrakcji.